19 липня 2022 р.

Випускникам, з любов'ю...

 Сімнадцять проворних, веселих малят

Прийшли в п'ятий клас...Так роки пролетіли...

Ох, скільки із вами було гарних дат,

Робили яскравими будні ви сірі.


Лишилось до випуску вісім дітей -

П'ять супер-красунь і орлів-хлопців троє.

Ви мудрі і добрі, в вас скільки ідей,

Щоб світ цей наповнити миром й любов'ю.

Цей рік був важким, ми пізнали війну-

Вона вашу юність грабує і досі...

         Але будьте вдячними кожному дню

І вірте - щасливу зустрінемо осінь.

Ви перший мій випуск, ви діти мої,

Я вас так люблю й не забуду ніколи!

Спасибі за все, що дали ви мені!

Спасибі за все, що пройшли в 6 школі.

Мої рідні діти, сміливо йдіть в світ,

Шукайте можливості нові по мірі! 

Ви мрійте! Кохайте! Радійте! Живіть!


Ви зможете все! Я у кожного вірю!

Немає коментарів:

Дописати коментар